Výzkumy pomáhají firmám a institucím správně se rozhodnout, zjistit názory zákazníků na zboží a služby, zaměstnanců na zaměstnavatele, ale také otestovat reklamní koncepty či internetové stránky. Náš panel respondentů je tvořen velmi pestrým vzorkem lidí z České republiky.
Jak výzkumy probíhají
Při každém novém výzkumu provedeme nejdříve výběr účastníků výzkumu. Vybraní lidé pak od nás obdrží e-mailem pozvánku k účasti na výzkumu. V e-mailu jsou uvedeny základní informace o výzkumu, způsob vstupu do dotazníku a odměna za dotazník. Účast ve výzkumech je dobrovolná a je na Vás, zda se rozhodnete se zúčastnit, či nikoliv.
Internetové diskuze
Skupinové diskuse (Focus Groups) jsou jednou z výzkumných metod, kdy se sejde ve virtuální místnosti menší skupina respondentů (většinou 6–10 lidí) a diskutují s moderátorem na dané téma. Obvykle diskuse trvá 1–2 hodiny a obvyklá odměna je 400–1000 Kč.
Online dotazníky
E-mailem obdržíte pozvánku k účasti v online dotazníku, která bude obsahovat tlačítko s linkem pro vstup do dotazníku, informace o tématu a odměně za vyplnění. Po kliknutí na tlačítko v e-mailu se přihlásíte pod svým heslem a vyplníte dotazník. Poté je Vám připsán příslušný počet bodů na Váš účet (obvykle v hodnotě 10–50 Kč).
Telefonické výzkumy
V případě vhodného výzkumu Vás telefonicky kontaktuje náš tazatel a projde s Vámi postupně celý dotazník. V případě, že se Vám telefonát nebude zrovna hodit, je možné se domluvit na pozdější zavolání. Brzy po dokončení dotazníku Vám budou připsány body.