Děkujeme za Vaši registraci na iVýzkumy.cz!

V příštích 24 hodinách dostanete potvrzovací e-mail společně s pozváním do Vašeho prvního průzkumu. Pokud by Vám e-mail nepřišel do e-mailové schránky, zkontrolujte si prosím složku se spamem.

Časté dotazy

Zde je seznam nejčastějších otázek nebo problémů, které lze snadno vyřešit. 

 

Přihlašování na účet, heslo

Zapomněl/a jsem heslo pro vstup na svůj účet.

Heslo Vám bohužel nesdělíme – pro maximální bezpečnost je Vaše heslo uloženo v zašifrované podobě a ani my jej nedokážeme přečíst a poslat Vám ho. Jedinou možností je proto změna hesla. Klikněte prosím na odkaz Zapomněl/a jste heslo? a zadejte Váš e-mail. Do schránky Vám přijde odkaz, pomocí kterého zadáte heslo nové. Pokud by se vyskytly nějaké problémy, kontaktujte nás, pokusíme se problém co nejrychleji vyřešit.

Žádný e-mail mi nepřišel, případně další podrobnosti.

Informační e-maily rozesíláme samozřejmě automaticky. Pokud používáte u svého e-mailu vysokou úroveň zabezpečení proti nevyžádané poště, je možné, že je takto identifikován i tento e-mail (i když děláme maximum pro to, aby se to příliš často nestávalo). Zkuste se proto podívat také do složky „Spam“, „Nevyžádaná pošta“ či podobných, zda tady tento e-mail nenajdete. Řešením také je nastavit info[at]mail.ivyzkumy.cz do seznamu bezpečných kontaktů (např. u pošty na Seznam.cz je to v sekci Adresář / Povolené kontakty). Pokud žádné z těchto opatření nepomáhá, kontaktujte nás.

 

Body, odměny, soutěže

Právě jsem vyplnil/a online dotazník a nemám za něj připsané na účtu body, kde je problém?

Pokud jste dokončili dotazník až do konce, náleží Vám avizovaná odměna. Body jsou připisovány účastníkům obvykle ihned po vyplnění dotazníku, ale v některých případech až po ukončení celého výzkumu (max. 14 dní). Pokud je to již delší doba a body připsány nemáte, prosíme, kontaktujte nás.

Jaký je poměr při převodu bodů na poukázky do obchodů nebo hotovost?

Body jsou směňovány v poměru 10 bodů = 1 Kč. Při převodu Vám systém zobrazí počet bodů i jejich hodnotu.

Kde najdu historii vyplněných dotazníků?

Stačí se přihlásit na Váš účet a v sekci Moje body naleznete veškerou historii Vašich vyplněných dotazníků včetně bodů.

Kdy mi přijde odměna?

Pokud jste převedli odměnu na poukázku do online obchodu, byl Vám kupón (kód) odeslán e-mailem do 30 minut od objednávky. Při převodech na hotovost odměny odesíláme do 30 dnů, většinou je to však dříve. Při doručení prostřednictvím poštovní složenky prosíme, počítejte ještě s 5 až 7 dny pro její doručení Českou poštou. Pokud byste odměnu neobdržel/a ani do 45 dnů od objednání, kontaktujte nás – zjistíme příčinu a sjednáme nápravu problému.

Právě jsem vyplnil/a telefonický dotazník a nemám za něj na účtu připsané body, kde je problém?

Odměny za telefonické dotazníky se nepřipisují automaticky po ukončení telefonátu, ale až po uzavření celého dotazování. Můžete tedy počítat s prodlevou několika dní až měsíce, než Vám budou kredity připsány. O jejich připsání Vás budeme informovat e-mailem.

Jak objednat odměnu?

Body si můžete směnit po přihlášení do Vašeho profilu na www.ivyzkumy.cz. V sekci Odměny vyberete požadovanou odměnu, vyplníte formulář a odešlete. Následně Vám přijde potvrzení objednávky. U každé odměny najdete požadovaný počet bodů. Můžete si vybrat mezi odesláním hotovosti (formou poštovní poukázky či převodu na bankovní účet) ve výši  400, 500 a 600 Kč, slevovými poukazy Alza či Mall.cz v hodnotě 200 a 500 Kč, předplatnými časopisů Naše krásná zahrada, Marianne, Apetit či Blesk a dary vybraným charitativním organizacím. Jednou ročně probíhá vánoční údržba odměňovacího systému, kdy si není možné vyměnit body za odměny.

 

Registrační údaje, profil respondenta, změna údajů

Proč musím zadávat v registraci požadované údaje?

Tyto základní údaje potřebujeme znát, abychom mohli vybírat vhodné účastníky do výzkumů. Pokud je např. výzkum zaměřený na vysokoškolské studenty, nebylo by vhodné zbytečně oslovovat i ostatní členy panelu, kteří by byli na začátku dotazníku kontrolními otázkami vyloučeni. Registrační údaje nám také umožňují zjistit ještě před začátkem výzkumu, zda je v panelu zaregistrován dostatečný počet lidí z požadované skupiny a zda má tedy vůbec smysl výzkum realizovat.

Jak změním svůj e-mail nebo registrační údaje? 

Stačí pouze vstoupit do sekce Můj profil - Základní informace a změnit požadované údaje po kliknutí na tlačítko Upravit profil. Změna e-mailové adresy je možná pouze po odeslání žádosti na adresu info[at]mail.ivyzkumy.cz. Prosíme, nepoužívejte v tomto případě náš Kontaktní formulář.

Jak si mám zrušit účet a jde si zrušit účet přes mobilní aplikaci?

Účet si můžete zrušit pouze po přihlášení na stránkách www.ivyzkumy.cz v sekci Můj profil - základní informace, kde kliknete na možnost Vymazat účet. S vymazáním účtu dojde automaticky k vymazání všech Vašich údajů z naší databáze. V případě, že používáte naši aplikaci, zvolte prosím totožný způsob odstranění účtu přes webové stránky a následně si aplikaci odinstalujte. Přímo v mobilní aplikaci účet smazat nelze.

 

Četnost dotazníků, pozvánky, účast ve výzkumech

Nepřišel mi od Vás ještě žádný e-mail nebo pozvánka, kdy nějaký dostanu?

Jsou dvě hlavní příčiny toho, proč Vám e-mail nedorazil: první je, že jste zatím do žádného výzkumu nebyl/a vybrán/a – účastníky do výzkumu vybírá automaticky počítač náhodně nebo na základě specifických požadavků na výzkum. Je tedy jen otázkou času, než budete osloveni. Druhá možnost souvisí s přijímáním pošty do Vaší schránky. E-mailové pozvánky rozesíláme respondentům automaticky. Pokud používáte u svého e-mailu vyšší úroveň zabezpečení proti nevyžádané poště, je možné, že je takto identifikován i tento e-mail. Zkuste se proto podívat také do složky „Spam“, „Nevyžádaná pošta“ či podobných, zda tady tento e-mail nenajdete. Řešením je také nastavit info[at]mail.ivyzkumy.cz do seznamu bezpečných kontaktů (např. u pošty na Seznam.cz je to v sekci Adresář / Povolené kontakty).

 

Vyplňování dotazníků

Dotazník skončil výrazně dříve, než uvádíme v e-mailové pozvánce (např. 15 min.)? Bylo něco špatně?

V e-mailu, ve kterém Vás informujeme o probíhajícím výzkumu a z nějž vstupujete do dotazníku, vždy uvádíme odhadovanou maximální délku dotazníku. Dotazník však obsahuje různé tzv. filtrační otázky, to znamená, že na některé otázky odpovídají jen někteří respondenti. Nebudeme se Vás např. ptát na to, co jste nakoupil/a online v posledním měsíci, pokud ve filtrační otázce uvedete, že jste doposud nenakoupil/a nic. Výsledný počet otázek tak může být výrazně nižší, než je maximální počet, a doba dotazníku se tak oproti avizované předpokládané maximální době zkrátí.

Na konci každého dotazníku byste měl/a najít informaci o tom, že se jedná právě o konec, a že jste tedy vyplňování úspěšně zakončil/a. Pokud na takovou informaci nenarazíte, mohlo by to znamenat, že něco není v pořádku a nemusela by Vám být připsána odměna.

 

Ochrana údajů, anonymita

Kdo uvidí mé odpovědi a jak budou použity?

Pouze autoři projektu iVyzkumy.cz mají přístup k Vašim informacím. Vaše osobní údaje jsou uchovány odděleně od Vašich názorů a odpovědí v dotaznících. Klienti našich výzkumů jsou pochopitelně seznámeni s Vašimi názory, ale pouze v souhrnných zprávách – nemají tedy k dispozici individuální odpovědi a nemohou zjišťovat údaje o jednotlivcích. Více informací o ochraně údajů naleznete ZDE.

 

Mobilní aplikace

Co je to ta aplikace a k čemu je?

Stručné a jasné představení a video návod k naší mobilní aplikaci najdete ZDE.

 

 

Nenašli jste zde odpověď na Váš problém nebo otázku?

V tom případě se na nás obraťte ideálně e-mailem na info[at]mail.ivyzkumy.cz či telefonicky. Prosíme, pokud se jedná o otázku ke konkrétnímu výzkumu, uveďte také referenční značku (naleznete ji v předmětu e-mailové pozvánky Ref.) a co nejvíc podrobností, které nám pomůžou identifikovat potíž. Samozřejmě nám pomůže i snímek obrazovky, pokud jím disponujete. Děkujeme.